sovplatser...

Igår kväll byttes de lite sovplatser här hemma...
eftersom Markus har sovit såå oroligt å vaknat ledsen ett par gånger per natt nu i några nätter så frågade jag putte igår kväll om vi inte skulle testa att han sov på resesängen inne i Markus rum å att Markus sov inne hos mig.. Å de tyckte han va värt å testa eftersom han åxå har vaknat när markus har vaknat å vart ledsen så de va ju en chans för putte att få lite sömn så jag förstår honom att han tog den :)

Markus sov bättre när han låg inne hos mig men jag har bara halvsovit hela natten känns de som.. Så fort Markus har rört på sig har jag öppnat ögonen å kollat hur han har legat å de va ett par gånger inatt som jag fick flytta upp han i sängen till kudden.. Va nog lite orolig att han skulle trilla ur trots att jag hade staplat upp kanten vid honom.. han är såå rörlig när han sover så ett par gånger va han på väg ner mot fotändan min lilla kille :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0