sovmorgon....

Imorse fick jag sova till 06:30 å barnen har sovit hela natten så jag känner mig utvilad :)
Nu kommer de bli ett helvete inatt bara för att jag skriver så här... men den risken tar jag för putte är ju ledig imorrn så då skickar jag upp honom :) Skämt å sido...

Så vi har fått i oss lite frukost eller barnen har, jag kan inte äta så här tidigt så jag tar nåt om nån timma eller två :) Snart dags å göra Markus klar för dagis å idag är de hans farfar som lämnar honom så han har setat här å sagt "fafa fafa" som betyder farfar farfar..
Sen är de jag å christopher som hämtar hem prinsen idag...

Idag vid 10 tiden kommer min kära vän Emma över så jag måste försöka hinna med en dusch medans börje lämnar Markus på dagis för de är ju inte säkert de hinns me innan de är dags å gå till dagis så jag tar de nu på morgonen :) Vilket är lyx här hemma annars brukar jag alltid duscha på kvällen.. Men de hanns inte me igår så de får bli nu istället :) Hoppas bara christopher tillåter skulle bli lite smått stressad om han börja skrika när jag står i duschen.. men de har ju inte hänt hittills så hoppas de inte händer idag heller :)



Busfröt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0