Söndag..

redan söndag helgerna går sjukt fort man hinner ju inte riktigt me känns de som...
Idag har vi hela dagen uppbokad så denna dag kommer nog försvinna rätt fort.

Först ska vi iväg å fira min faster som har fyllt, sen efter de ska vi iväg å fira Puttes mamma som åxå har fyllt så jag vet inte hur de kommer bli me Markus sovande idag :( Blir nog tyvärr å hoppa över de.. å de kommer göra att jag kommer få de tufft inatt, eller ikväll för dom gångerna de har blivit så att vi har vart iväg å att sömnen har blivit utebliven så har han antingen somnat av ren utmattning på eftermiddagen eller sovit dåligt under natten.. Konstigt men sant..

Jag måste tvätta barnens kläder som dom ska ha på sig på fotograferingen på tisdag.. Gud såå jag längtar ska bli såå kul få se hur dyrt de kommer bli bara :) hur månag extra kort man vill ha... Å om han lyckas få några bra bilder på mina vildar hehehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0