Shopping..

Mamma å jag ska mötas nedanför våran port 10:45 så ska vi traska ner till nära å kära och se om man hittar nå kul oftast gör man ju de i den affären men de har hänt ett par gånger att jag inte hittat nånting när jag har vart där så vi får se hur de blir idag..

Sen efter vi vart där så traskar vi ner på stan en sväng å kollar runt lite å jag hoppas på å hitta nå mer julklapp för våran lista på julklappar är enorm så skönt å kunna bocka av lite då å då, känns inte som de blir lika dyrt då på nå sätt.. ska nog i alla fall kolla efter en parfym till min svärmor i julklapp alltid när jag har den på mig så säger hon alltid att jag luktar sååå gott så hon skulle nog uppskatta den :)

Å jag hoppas på å hitta nåt till markus för han har de inte blivit en enda julklapp till än :( Men inte lätt å köpa nåt till nån som i princip har allt.. han har sååå mycket leksaker så får se vad vi hittar på till honom... Vi är lite inne på en liten tv till hans rum men inget är bestämmt än... Men klart han ska ha lite andra roliga paket åxå även om vi nu väljer att köpa en tv till honom...

Å nästa månad ska alla vinterkläder å allt sånt köpas så då blir de nog tufft å få ihop till julklappar åxå såå de känns helt underbart att redan vara igång... Å jag tror putte håller med.. han behöver ju inte göra så där jätte mycket för de är ju typ jag som springer å fixar me alla julklappar men jag tror han uppskattar att de börjas i tid så de inte blir en STOR klumpsumma i december :)


Här är gårdagens shopping... de vi fick me oss hem :) Puttes föräldrar köpte ju 2 grejer av oss så dom har jag tyvärr ingen bild på...







Och ormen har redan markus fått så de va ingen julklapp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0