Pressenten från Egypten..

Igår morse ringde min lilla syster heidi och frågade vad vi skulle göra jag sa att vi skulle till barnloppis en sväng å då fråga hon om vi ville komma på en fika efter vi vart där..
Och det passade bra eftersom barnen va hos puttes föräldrar inte ofta vi gör nåt utan dom så igår passade vi på :) Å jag myste å busade lite me lilla noah som är såå söt..

Han verkar gilla mig å de känns helt underbart :)

Jag fick min pressent ifrån dom åxå dom va ju i egypten när jag fyllde så dom kunde inte fira mig då..
Jag fick jätte fina ljuslyktor av heidi å emil dom va hur fina som helst jag vart verkligen super glad.. Och av lilla noah fick jag åxå en såå fin å söt sak..
heidi sa att de är jag å noah, gulligt att de ligger en tanke bakom den pressenten..


Dom sjukt fina lyktorna.




Pressenten från noah:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0