Pause..

Ja nu har jag dammat i Markus rum å ställt iordning allt å så är tvätten hängd..
Så nu tar jag en liten paus i väntan på mitt kärring program som börjar snart hehehehe..
Sen blir de å ta golvet i markus rum så underbart :)

Sen ska jag begr mig in i vårat sovrum me dammtrasan å fixa där inne LOVELY..

Har messat min lillasyster lina å frågat om hon vill komma å äta lunch me mig är ju så mycket trevligare me sällskap <3 Så jag hoppas hon svarar snart...

Sen blir de en promenad vid 13:30 å hämta hem prinsen från dagis.. Och så får vi se om dom tillåter mig å ta vardagsrummet eller om jag får vänta tills putte kommer hem :)

Sängarna ska bäddas rent idag åxå, å barnen ska badas...
Å ikväll blir de en massa mys me tända ljus å lite gottis, putte är ju ledig imorrn underbart <3


Jag ÄLSKAR livet och mina nära och kära, ni är bäst....




Ni är det finaste och dyrbaraste jag har.
Jag älskar er över allt annat, idag, imorron och för alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0