Njuter...

Idag har jag fått en del gjort, trots att det är helg :)
Annars brukar jag skjuta upp alla sysslor tills på måndag å inte göra så mycket under helgen när putte är ledig men idag har jag tvättat, bäddat rent barnens sängar, plockat undan deras leksaker typ 1 miljon gånger plockat undan tvätt från 2 torkvindor, lagat maten, tagis disken och badat barnen, städat ur badrummet och duschat så nu sitter jag här i soffan och avnjuter en kopp varm oboy me lite tända ljus, mys pys och det förtjänar jag <3

Imorrn tänkte jag försöka dammsuga, tvätta golven, ta tvätten och tvätta lite till så jag bara kan avnjuta måndagen första dagen på en ny vecka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0