Morrn morrn

Natten va hemsk va tvungen att börja dagen me ett glas cola för å bli människa efter denna sömnlösa natt...
Markus är inne i en väldigt känslig period nu, han sover extremt dåligt vaknar på natten å vill att man sover inne hos honom så de gjorde jag i natt, han kan putta bort folk som jag vet han trivs me å så men ibland så vill han bara inte å så har han aldrig vart förut, han kan bli väldigt ledsen å butter om man säger åt honom...

Jag har startat en maskin tvätt åxå bäddade ju rent våran säng i går kväll å tvättkorgen va full innan så våra sängkläder fick jag lägga på golvet så de blir å tvätta undan idag.. Ska bädda rent i barnens sängar i dag för de ska badas ikväll, så dom e fina till fotograferingen imorrn :)

ska plocka lite här hemma åxå å i barnens rum, jag skulle vilja till ikea...
Men å få me putte dit tror jag inte riktigt på så de lär nog få vänta..

Idag ska jag laga spagetti å köttfärssås till lunch så har putte matlåda åxå å så ska jag laga lite extra till christopher... han kan ju inte äta våran starka så får göra eget till honom...



mina busungar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0