Morrn morrn...

Idag väljer jag å bara säga morrn morrn mina läsare...
För denna morgon känns inte som en "god morron" :( Har fått sovit extremt dåligt inatt såå jag är såå trött i både huvud å kropp men det är bara å gilla läget å göra det bästa av det...

Hoppas de blir bättre om nån timma eller nåt..
Markus blir hemma från dagis idag me.. så får vi se hur det blir imorrn...

De som står på dagens schema när barnen sover är tvätt, tvätt å mer tvätt å så lite plockande här hemma samma sak varje dag känns de som :)
Igår rensade jag lite bland christophers leksaker å plockade bort "bebis" leksakerna...
Är även sugen på å köpa en hylla som påminner om en stege till hans rum... För som det är nu så har han på tok för lite förvaring och snart fyller han ju å sen är det jul efter de så jag antar att de kommer bli lite grejer som behöver plats... Ska höra me putte vad han tycker för nu har vi ju beställt våran tv bänk å grabbarnas fotbolls fotöljer åxå.. så måste kolla hur de ser ut på penga fronten å så ska vi ju till ikea å toy´s rus på fredag..

har fått lite skäll att de har vart väldigt dåligt me bilder i dom senaste inläggen så jag ska försöka ta lite kort under dagen å lägga in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0