Min kära vän...

Igår så va mina tankar lite extra mycket hos min kära vän Emma..
Så vi åkte över helt oanmälda å överraskade henne efter putte kommit hem från jobbet..
Jag köpte med mig en blomma å lite fika bröd..

Ville visa hur mycket hon betyder för mig å min familj och att jag bryr mig om henne och att jag finns här för henne, ALLTID..
Hon vart jätte glad och jag fick en kram <3

Sen när vi kom hem så kollade jag igenom bloggarna jag följer och emmas är självklart en av dom, då har jag fått ett alldeles eget inlägg och ett fint sådant, hur sött va inte de liksom???

Jag vart verkligen super glad och rörd för de va inget jag hade väntat mig så de va verkligen ett kanon avslut på gårdagen å få läsa de innan de va dags å lägga sig så jag somnade me ett leende på läpparna kan jag lova...


Här är den fina blomman emma fick på plats hemma hos dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0