Kommer de bli bättre???

ja det är den STORA frågan jusst nu...

Mina Barn sover sååå otroligt dåligt om nätterna dom vaknar flera gånger och imorse vaknade markus 04 å han har inte somnat om sen dess...
Det är ju helt vanssinigt å gå upp före tuppen...
Jag är sjukt trött å jag känner att både kroppen å huvudet funkar inte riktigt som dom ska :(

Man klarar ett tag utan sömn eller me extremt lite sömn men efter ett tag så går de inte längre och jag börjar känna att jag skulle behöva få sova för fortsätter de så här allt för länge till då vet jag inte hur de slutar..
Men tack å lov så e putte ledig imorrn så inatt får han ta barnen så jag får sova å slipper kliva upp ur sängen när dom vaknar alla sina miljoner gånger... Nä nu tog ja i lite men ja va nog uppe en 5 gånger i natt i alla fall innan Markus tyckte de va dags att kliva upp för dagen vid 04 så jag har legar i soffan me honom å kollat på film å halvsovit lite till å från till 07 när christopher vakna å nu är de full rulle här...

Markus äter sin frukost sen ska jag göra honom klar för dagis för hans farfar kommer idag å ska lämna honom å tack å lov för de me tanke på hur natten har vart...


Mina fina prinsar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0