Inredning

Igår gick jag hem till min syster lina vid lunch å mamma va åxå där..
Vi satt å pratade å så sa lina att hon ville göra om hemma å få de lite hem trevligt å så helt plötsligt va vi inne i hennes sovrum å gjorde om :)

Så igår fick jag verkligen göra de jag gillar, inreda å göra om dock va de inte hemma hos mig men de spelar ingen roll.. Å de vart sååå mycket bättre i hennes sovrum de tyckte hon själv åxå å så frågade hon mig om jag ville hålla på me inredning å sånt å de vill jag ju så hon tyckte jag skulle satsa på de men jag sa till henne att lilla Eskilstuna är nog för litet för att de skulle funka...

Jag gav henne massa tips å ideer å hon gillade allt :)
Så idag ska jag rensa bland mina ljuslyktor å så å se vad hon kan få me sig hem för jag har verkligen MASSOR... å nåt som både hon å jag skulle behöva åka till är ikea så vi får se om vi kan hitta nån som vill dit :) För då ska jag hjälpa henne me blommor å lite annat smått å gott till hennes hem så kommer hon nog stormtrivas hemma :)

Jag måste ta tag i vårat hem åxå men lusten till de finns inte riktigt så får invänta den lite för annars får man ingenting gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0