Ingen bra start på dagen...

Vaknade när klockan ringde strax före 7 gick upp å myste me markus till hans favorit film Madagaskar :)
Christopher sov till 07:40 å då började vi göra oss klara för avfärd till dagis...
Markus va jätte duktig han gick halva vägen, sen ville han stå på brädan, sötnosen..

Vi kom fram till dagis allt gick jätte bra tills jag skulle gå... De ville inte Markus..
Å vi har aldrig haft några problem så där me å lämna honom visst ibland kan han ha vart lite ledsen jusst när man sagt hejdå men då har de gått över lika fort...
Men idag ville han verkligen inte att jag skulle gå han va jätte ledsen så idag kändes de riktigt jobbigt för mig å säga hejdå till honom....

Jag som skrev ett inlägg igår tror jag de va att vi aldrig haft några problem me å lämna bort våra barn de är fan som dom säger man ska inte säga såna saker för då blir de helt galet å de stämmer verkligen... För jag å putte pratade om att christopher bara har ätit 1 gång per natt nu i några nätter å vad tror ni händer inatt jo då ska han självklart ha mat 2 gånger så man ska fan vara tyst hahahahahaha..

Nu kommer jag gå å sakna markus extra mycket hela dagen..
Får ringa dagiset å kolla hur det är med prinsen om han fortfarande är ledsen eller om han leker å har kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0