Hemma

Idag ska vi ha en riktig mysdag här hemma...
Markus ska vara hemma från dagis han ska få en heldag me mamma å lillebror, de va längesen...

Men planerna för dagen får vi ändra lite på jag hade ju tänkt att vi skulle gå ut nu på förmiddagen så Markus fick åka på sin elmotorcykel men regnet förstörde den tanken rätt snabbt...

Får se om vi slänger på oss regnkläder å går ut en stund till lekparken... Men vet inte om jag vågar ta me kameran ut i regnet :( Å jag vill ju ta en massa bilder idag..

Han ska i alla fall få åka sin elmotorcykel inne idag han åkte på den igår så batterit tog slut så putte har laddat den under natten så nu finns de en massa batteri i den så han kan åka massor :)

Jag har även laddat kamera batterit så jag ska försöka å knäppa en massa kort idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0