Hemma....

Go morron på er mina trogna läsare :)

Idag blir markus hemma från dagis han är lite mosig.. Så får vi se hur det är med honom imorrn om han blir hemma imorrn åxå eller om de blir dagis imorrn...

Jusst nu sitter jag å grabbarna å tittar på Madagaskar å jag bloggar lite under tiden, har även startat en maskin tvätt måste ta disken å lite annat sen under dagen vart ju inget gjort igår för jag å emma gick på stan sen efter stan följde jag å christopher med hem till henne sen när putte slutade så åkte vi å hämtade markus hos min farmor sen åkte vi å hämtade rätt polisbil tur att den affären finns :)

Sen efter de åkte vi till Puttes föräldrar så putte fick se vad jag gav dom som tips på barnens julklappar å hans föräldrar köpte varje grej jag visade i affären så dom får 3 julklappar var av dom å ganska stora julklappar jag längtar massor tills dom använder dom grejerna jag är sååå nöjd över att dom ville köpa dom grejerna å otroligt tacksam framför allt :) Emma vet vad det är för grejer <3

Och så fick jag pengarna av dom för ja la ut för dom hade inga kontanter på sig...
Och så ska jag fixa christophers julklapp ifrån min pappa åxå så vi ska kolla på toy´s U rus i helgen annars blir de nog å gå till åhlens å köpa den grejen till honom den skulle passa så bra i hans rum som har fått ett litet tema nu :) Å helt sjukt att Emma har prickat in de temat när de gäller hans 1 års pressent i från dom, telepati på hög nivå tjejen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0