Hemma...

Nu är min stora prins åxå hemma :)
Han hade lekt å haft de skoj på dagis vilket känns helt underbart för de är ju därför han är där för å ha kul...
Men han har aldrig haft nå problem med å vara på dagis eller hos nån annan heller för den delen..

Han är väldigt trygg i sig själv och det känns helt underbart och de känns som jag å putte har lyckats sjukt bra på den fronten för de värsta som finns som förälder måste vara vetskapen om att man har ett otryggt barn..

Vi har alltid kunna lämnat bort markus å de har gått super bra varje gång.. han har lekt å härjat på precis som han gör hemma... Så nu har vi börjat lämna bort christopher åxå lite grann jusst för jag vill att han åxå ska känna sig trygg hos andra än mig å putte...

Det har gått kanon å lämna bort honom åxå som jag redan visste innan :) Mina barn är väldigt utåt och har vart redan sen små bebisar så jag har verkligen haft tur <3<3<3


Här är min stora prins precis hemkommen från dagis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0