Göra om...

Jag å putte har pratat en del om att göra om i vardagsrummet, men vi är så klart inte riktigt överens :(
Jag är grymmt avis på er tjejer som har killar som överlåter inredningen helt till er...
Min kille ska vara med å bestämma när de gäller precis allt och ibland kan de vara rätt jobbigt...
Och vilken kille bryr sig om inredningen??? Jo min...

Så vi får väl se om vi kommer fram till nåt gemensamt beslut eller om vi låter de vara som det är...
Jag hoppas verkligen vi kommer fram till nåt bra för jag är sååå sjukt trött på hur vårat vardagsrum ser ut...
Skulle kunna åka till ikea idag å ta allt på avbetalning men det är en till grej putte inte vill göra... han hatar att ta grejer på avbetalning å ibland kan jag bli så trött på honom å hans grejer han har för sig ;)

Så det blir väl å köpa lite då å då och ha de halv färdigt i flera månader vilket jag kommer att hata det vet jag men men nån måste ju ge sig ibland och oftast är det jag som får göra det tyvärr...

Men men jag vill ha ett nytt vardagsrum.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0