Go morron...

Natten har vart rätt tuff... Har inte blivit mycket sömn för mig, barnen har sovit väldigt oroligt speciellt Markus..
Tur att vi har cola hemma :)
Kanske måste ta å lära mig dricka kaffe???? Men jag har försökt å gillar de verkligen inte så jag håller mig nog till min cola som är sååå god...

Markus har fått i sig sin frukost, Christopher har precis vaknat så han ska få sin frukost snart..
Å jag kan inte äta så här tidigt så jag äter senare eller så hoppar jag över frukosten...

Markus ska till min farmor å farfar idag så då tänkte jag passa på å springa ner på stan å kolla lite julklappar å annat skoj... Så det är jag, Emma å så Christopher så klart som ska ta en vända på stan vid 11..
Hon hade åxå lite hon skulle kolla efter de ska bli riktigt mys å sen ska vi luncha ihop :)

Sen när Patrik har slutat så blir de å åka till nära å kära å lämna tillbaks polisbilen å hoppas på att rätt polisbil kommer nästa gång å att den hinner komma till Christopher fyller...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0