Go morron mina läsare...

Jag är sjukt trött även denna morgon, tuff natt igen men jag känner mig ändå på bra humör :)

Idag är de fotografering av killarna sjukt skoj ska de bli så som jag har längtat, så jag ska plocka ihop lite saker som ska med till fotograferingen..
Jag hoppas på några riktigt fina bilder vill ju ha en stor canvas på barnen ovanför soffan eller några mindre de har jag inte riktigt bestämmt beror lite på hur korten blir å hur många wow kort jag hittar hahahaha detta kan bli en dyr historia, om han lyckas få en massa bra kort på dom..

Så nu kommer jag gå å vänta på att klockan ska bli 17 för då är de dags så de finns ju en risk att denna dag åxå kommer gå sakta å kännas seeg men jag ska försöka göra de bästa av dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0