Go morron mina läsare...

Jag är väldigt trött men jag är på toppen humör och ska verkligen göra de bästa av denna underbara dag..
Älskar när den här känslan kommer till mig..

Jag har startat en maskin tvätt å öppnat fönstrena i alla rum för lite vädring men jag har bara öppnat dom lite för jag har ju en liten här hemma som lätt blir sjuk å de vill vi inte riskera..
Nu har jag slagit mig ner i soffan me datorn i knät å en kopp varm oboy i handen kan de bli så mycket bättre??? Nej de tror jag inte :)

Markus är på väg till dagis me sin farfar å jag fick så många pussar å kramar innan dom gick iväg å så vinkade han så glatt till mig å sa hejhej..

Så den här dagen kommer bli helt underbar det är jag helt övertygad om..
Jag ska fortsätta me städningen här hemma...
Jag ska plocka lite nu tills de är dags för christopher å ta en liten tupplur.. Får springa mellan busungen å städningen livet som mamma, men jag bara älskar de skulle inte byta bort de mot nåt i hela världen..
Mina barn är de bästa som hänt mig dom är mitt allt...

Jag bara sprudlar possitiv energi idag :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0