Fotograferingen...

Ja igår fotograferades ju mina killar å de va rena träningspasset vill jag lova..

De va väl ganska lätt å fota dom separat, Markus va butter en bra stund men de visste jag att de skulle bli så men när han började släppa loss lite så vart han lite gladare så jag hoppas verkligen de fångades på bild..
Men när dom skulle fotas ihop de va allt annat än lätt...

Vi fick larva oss runt om för att dom skulle titta åt ett visst håll å att få dom å skratta va inte lätt, Emma kämpade på som en tok å de ska hon ha STORT tack för...
Jag å putte fick sätta dom till rätta hela tiden för dom stack åt olika håll å så fick vi hålla på i evigheter känns de som så de känns helt hopplöst såå jag hpååas verkligen Johan lyckades få till några bra bilder för de va ju bilder på dom ihop vi helst ville ha :)

På tisdag klockan 17 så ska vi dit å kolla igenom alla bilder och välja å vraka...
Me tanke på hur de gick å få dom å vilja va me på kort ihop så känns den där canvas tavlan jag ville ha rätt långt borta men som sagt jag har ju inte sett bilderna än så de återstår ju att se...

Jag är rätt avis på Johan (fotografen) som redan har sett bilderna hehehehehe å jag måste vänta ända tills på tisdag hur ska de gå :)


Så här såg Markus ut i håret i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0