Förmiddagen

Christopher har sovit en stund på förmiddagen så då har jag passat på å slappat i soffan har tvättat en maskin tvätt å tagit undan tvätten från ena torkvindan thats it..

Christopher har fått i sig lunch åxå så nu sitter vi å tittar på nalle puh å väntar på å få hämta hem storebror från dagis... Sen blir de hem å få i dom lite mat innan de e dags å göra dom klara för fotograferingen..

Ska även packa ihop sakerna vi vill ha med, vi vet ju inte alls vad han har för "grejer" så vi tar med oss lite så får vi se vad som används av de vi tar med...

Jag hoppas på en massa bra kort på dom, men jag vet hur otroligt svårt de ät å fotografera markus, och grabbarna ihop så jag hoppas verkligen han har några knep å att han lyckas...

Jag har lyckats få fram några ombyten me kläder men vet inte om jag är riktigt nöjd men nu får det bli som det blir orkar inte stressa ner på stan vi va där igår å hitta inget då så de lär ju inte finnas mer idag liksom..
Det blir säkert jätte bra me kläderna jag har hittat bara jag som är larvig, eller vad tror ni???

Emma ska me när dom ska fotas hon ville de å de gör mig så klart jätte glad, alltid kul när nån vill umgås me dom små å gör allt för å träffa dom... För hur kul kommer de vara för henne å titta på men jag vet ju att hon följer me för å träffa barnen och sånt värmer en jätte massa.. Du är för goo gumman...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0