den kom...

ja orken kom tillbaks :) När Markus kom hem från dagis så började jag me maten..
Falukorv i ugn me kokt potatis vart de...
Å gott va de kan jag lova :)

Medans potatisen koka å korven stod i ugnen så passade jag på å tömma diskmaskin å diska alla nappflaskor..
Och så hängde jag tvätten...
sen va de dags för mig å Markus å äta lite medans lillebror vila lite så han får äta sen när han vaknat..
Blev även matlådor till putte 2 stycken :)
Å så vart de lite korv kvar så de kan jag äta till lunch imorrn lyx då behöver jag bara koka lite potatis till..

Har även hällt upp frukt pureen i bägarna vi köpte igår å 4 stycken vart fulla som nu står i frysen :)
Skönt å ha lite färdigt i frysen så man kan vara lat me gott samvete ibland :)
På tal om de så är de snart dags å laga lite stor kok till christopher å frysa in tror bara de fanns 6 lr 7 lådor kvar åt honom i frysen... kanske fixar me de i helgen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0