Dålig uppdatering....

Det har vart lite dålig uppdatering å väldigt dåligt med bilder jag vet å ska försöka skärpa mig...
Idag har de inte hänt så mycket alls, jag har städat köket, hallen och christophers rum å tanken är att jag ska fortsätta med städningen å fixet av hemmet imorrn så jag hoppas verkligen att lusten finns...

Vi åkte till min faster efter att putte kom hem å då fick vi en inbjudan av min kusin eddie till hans dotters dop å självklart ska vi gå :) Mys pys <3 <3 <3

Och sen bjöd Tarja å hennes gubbe på deras hemma gjorda pizza å de va nam nam kan jag lova precis som all deras mat vi har blivit bjudna på... Dom kan verkligen de där :)

Nä nu blir de mys pys i soffan å invänta efterlyst men jag är väldans trött så får se hur detta kommer att gå hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0