Dagens första

Här kommer dagens första inlägg...

Jag är sjukt trött har vart uppe sen 05 då Markus verkar tycka de är dags å kliva upp för dagen å så har de vart ett tag nu å tro mig då är man trött...
Men jag har försökt göra de bästa av dagen trots att ögonen går i kors hehehehe..

På förmiddagen va de lek å bus i markus rum, han fick vara hemma från dagis även idag.. Och efter lite lek å bus va de dags för grabbarna att sova lite...
Markus protesterade en hel del idag och tyckte inte alls att han behövde sova men de tyckte jag så efter en stund gav han upp å somnade i sin säng :)

När grabbarna sov så kom min syster Lina hit vi åt lunch ihop å gott va de kan jag lova, vi snackade lite å planerade lite inför morgondagens runda på ikea :) Hennes lista kom vi en bit med men värre med våran hahahahaha blir väl att man plockar på sig när man väl är där brukar ju vara så :)

Sen skulle hon träffa sin kompis å då passade jag på å rasta jason å hon sprang in i affärn å ut kommer hon med en cola till mig hur sött som helst :) min lilla söt mössa så nu sitter jag här å avnjuter en cola å hoppas på å få lite energi av den för de finns en hel del å göra här hemma som vanligt....


Den goda lunchen




den underbara colan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0