Dagen...

I förmiddags va vi över en sväng till min syster Lina... Barnen busade runt lite där å jag hade köpt me mig lite gottis till henne å de uppskattades, kul :)

Efter de gick vi hem å la barnen för sina sovstunder å då passade jag å putte på å kolla på en film men innan filmen så startade jag en maskin tvätt.. efter dom vaknat så kryddade jag iordning köttet vi skulle äta till middag å sen åkte vi iväg en sväng till puttes föräldrar..
När vi kom hem därifrån så började jag me maten direkt å startade en maskin tvätt till..
Medans jag höll på me maten så tömde jag diskmaskinen så känner mig nästan lite duktig idag :)

Efter maten så fick jag ta disken åxå rätt tröttsamt å få göra allt själv men men killar är väl som dom är eller???

Så nu sitter jag här i soffan å känner mig rätt seg, mindre kul me tanke på att de finns en del å göra här hemma men de finns ju en dag imorrn åxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0