Busväder...

Efter frukosten så bestämde vi oss för att gå ut en stund...
Pratade me svärmor å hon sa ska ni ut i detta väder?? heheheh japp sa jag...

Så jag fick ta på Christopher Markus regnställ å så fick Markus ta sitt regnställ i en stolek större som vi köpte åt honom för ett tag sen.. Visst de funkade men jag konstaterade ju att christopher behöver ett eget...

Men vart kan man köpa regnställ till honom??? Dom minsta jag har sett är ju i stolek 80 å de blir nog för stort..
Kollade lite på nätet å hittade en regnoverall på lindex som fanns i stolek 74... den finns i blå och röd...

Hittar vi inge annat så blir vi ju tvugna å köpa en sån för regnkläder måste han ju ha... men om ni vet nåt ställe som har mindre stolekar så är dom orden mer än välkommna :)























Christopher sover nu så sött i sin säng så jag å markus ska krypa ner i soffan å titta på tarzan innan de är dags för Markus å sova lite..


Kommentarer
Postat av: Micaela

Ni har varit på Maxi och handlat det ser jag det:-) Var och köpte ett likadant till Lucas för några veckor sen:-)

2011-09-07 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0