Bajsincident...

Precis när vi skulle göra oss klara för att gå till dagis så kom de så klart en bajsincident å en stor sådan..
Christopher stod i sin aktivitets stol när det hände åxå så klart så den är de skit på å jag får inte bort sitsen så jag kan fan inte slänga in den i maskin heller, skapligt irriterande så jag har ställt den vid balkong dörren för den gick så klart inte igenom balkongdörren heller...
Så balkongen står vidöppen å den nerbajsade aktiverings stolen i dörröppningen...
Ska pröva om en stund igen om jag inte kan få bort den där förbannade sitsen vill ju gärna tvätta den å vänta tills putte kommer hem känns inte så där jätte lockande men men får jag inte bort den så har jag inte så mycket val...

Så ni får hålla tummarna att jag klarar de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0