Äntligen

Ja nu har jag precis kommit hem har vart iväg å hämtat korten på våra underbara grabbar...
Dom vart jätte fina, nu ska vi bara fundera på hur vi vill göra..
Om vi ska ha flera förstoringar på dom eller om man ska göra nån stor canvas eller nåt..
För de som sitter ovanför soffan nu ska bort å så ska barnen upp där men måste beställa vad vi vill ha innan..

jag har tagit undan tvätten från ena torkvindan, startat en maskin tvätt, kokat napparna till flaskorna vi köpte igår, har även kokat byttorna vi köpte igår så idag ska jag frysa in frukt pureen jag gjorde till christopher igår..

Jusst nu sitter jag å väntar på min svärfar som ska gå å hämta Markus på dagis idag..
Ska jag passa på å få lite gjort tänkte jag...

Ni får tyvärr vänta me å se bilderna för jag vet inte hur man scannar in dom så jag måste vänta på patrik som kan de där... Tur att nån av oss kan <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0