What to do

När Patrik kom hem från jobbet så gick vi ner en vända på stan va tvungen att köpa en svart body till christopher så han kan ha sitt tuffa linne imorrn :)

Så träffade vi Lina å mamma utan för royal på väg ner på stan så då stannade vi å pratade lite me dom å så träffade vi dom igen på samma ställe när vi skulle hem från stan så då snackade vi lite till innan vi begav oss hemåt.. Trevligt trevligt...

Christopher har vart nappfri idag åxå han är såå duktig min lilla kille...
Jag hoppas han kan somna ikväll utan nappen åxå..

Snart ska jag hoppa in å ta en varm å skön dusch innan det är dags å natta våra prinsar... Hade tänkt bada dom ikväll men nu vart de ju lite andra planer så skjuter upp de till imorrn :)

Jag vill bara tacka alla mina nära och kära för att ni finns när jag behöver er som mest...
Jag har en liten jobbig period nu men jag kommer ta mig ur det hela med huvudet högt <3
Jag försöker tänka possitivt å bara se det som är bra men ibland är det inte lätt å släppa dom små irritationsmomenten.. men jag jobbar på det ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0