Vinden...

Ja då va fredagen äntligen här och idag ska jag å putte upp på vinden å leta rätt på alla vinterkläder vilket är väldigt behövligt... Och medans vi ska vara på vinden å rota å fixa så ska barnen vara hos sin farmor å farfar..

När vi ändå är uppe på vinden så ska jag passa på å kolla efter lite saker å sälja på loppisen som jag å emma ska stå på i slutet av månaden för de ska vi väl fortfarande göra gumman?????

Tänkte jag skulle gå igenom barngrejerna åxå å se om de finns en massa där med å sälja...

Men vet inte om jag ska duscha nu på morronen eller ikväll.... Vilket problem :) hahahahaha

Ska eventuellt gå på stan me söta zandra idag åxå å kolla efter pressent till deras gudson christopher (våran son)

Tänkte kolla lite julklappar på samma gång när man ändå är nere på stan lixom :)

Återkommer under dagen/kvällen....


Finaste Jason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0