Vädring..

Promenaden till å från dagis gjorde mig gott, jag vart lite piggare men framför allt på bättre humör <3

Nu håller jag på å vädrar lite här hemma å så tvättar jag lite tycker dom 2 grejerna passar ypperligt å göra samtidigt, frech luft å doft i hela lägenheten I LIKE A LOT..

Ska ta disken direkt efter mitt kärringprogram hehehehe å så blir de nog lite små plock här hemma :)
Får inte falla tillbaks för mycket för då blir de ju kaos direkt å de gillas inte...

Lina ska eventuellt komma idag å då ska jag bjuda henne på lunch alltid mysigare me sällskap, inge kul å äta själv...

Nä nu ska jag avrunda detta inlägg å invänta våra bästa år hahahahahaha




NI ÄR DET FINASTE SOM FINNS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0