Väckarklockan...

Go morron världen..

Idag vaknade jag av att larmet på mobilen ringde å de va EVIGHETERSEN man fick göra de..
Men tack å lov så vaknade barnen innan jag behövde väcka dom, markus blir såå grinig när man väcker honom så de va skönt å slippa göra de...

Idag är de Tisdag å dags för dagis för Markus del...
Han va ju hemma hela förra veckan såå han har nog längtat efter detta <3
Så svärfar kommer strax efter 8 å hämtar Markus å sen beger dom sig mot dagis...

Igår fick jag inte mycket gjort här hemma så idag ska jag i alla fall köra nån maskin tvätt så kanske jag slipper en överfull tvättkorg om nån dag för det hatar jag verkligen de ser sååå tråkigt ut å så får man ju tvätta som en galning för å komma ikapp å ha tvätt hängandes i hela lägenheten nej tack det vill jag gärna försöka undvika...

Trött som tusan är jag åxå så de blir nog å springa in i affärn när jag lämnar ner Markus...
Å köpa cola, men jag ska försöka stå emot jag måste...
Igår drack jag bara 1 cola när jag fikade me erika hade vi inte fikat så hade jag inte druckit nån så igår va jag fan duktig ska verkligen försöka vara de idag me...
Så ni får hålla era tummar för mig :)


Mina finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0