Underbara känsla...

Jag har den bästa känslan i kroppen å de har jag haft sen jag vakna i morse :)
Vaknade på strålande humör..

Diskmaskin är på för andra gången idag :) Känns skönt..
Har tagit reda på den rena tvätten å startat en maskin tvätt åxå, å 1 till ska de allt bli så fort denna är klar...
Lunchen ligger i magen å gott va de..
De vart lax i ugn me en chilisås bädd me körsbärstomater å till de kokt potatis å så klart kokta ärtor..
Jag älskar kokta ärtor hehehehe..
Jason är precis rastad vilket känns helt underbart..

Så snart blir de lite plock här hemma me detta humör å denna underbara känsla så är det ju bara å köra på :)


Christophers underbara fossingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0