Tyck till....

Jag ser att det är vissa som läser min blogg dagligen vilket gör mig super glad jag ser att det är 17 stycken som läser den varje dag men jag ser inte vilka ni är..

Å vissa dagar är det 24 stycken som vart inne å läst min blogg det är verkligen skit kul att siffrorna ökat å jag hoppas dom ökar ännu mer.. För när jag började blogga så hade jag typ 7 läsare som mest så dessa siffror gör mig MYCKET glad...

Så nu ger jag er läsare chansen att skriva vad ni vill att jag ska blogga om...

Ni får skriva precis vad ni vill å om ni vill vara anonyma så är de helt okej men jag hoppas verkligen att ni skriver lite komentarer nu om van ni vill läsa om eller läsa lite mer om å om ni vill att jag lägger upp speciella bilder ja de kan vara vad som helst...

Så håll inte inne med nåt nu utan skriv på :) Va inte blyga... Och är ni nöjda me bloggen som den är så skriv gärna de :)


Tack på förhand


Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker bloggen är toppen som den är! Roligt när du lägger upp bilder på barnen och vad ni äter och så =)

2011-10-06 @ 15:56:56
Postat av: Bloggägaren :)

Va kul att du gillar min blogg therese :)

2011-10-06 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0