Torsdag, torsdag

Då va torsdagen redan här vilket känns såååå skönt för de innebär att putte är ledig imorrn :)
Idag är de svärfar som lämnar på dagis vilket känns skönt för jag är inte den piggaste tjejen idag känner mig sjukt trött å seg..

Hoppas jag piggnar till så jag får ork till å göra lite nytta...
Imorrn ska jag å putte upp på vinden å rota lite vi behöver leta fram våra vinterjackor å alla mörros, vantar, halsdukar osv... Så ska vi även kolla vad jag kans sälja på loppan med emma i slutet av denna månad...
Måste få ordning där uppe nångång å då kan de ju vara en fördel å göra sig av med en del å varför inte då sälja de billigt så man får en slant för de istället för att bara kasta grejerna????

Skulle behöva gå igenom alla kläder barnen har vuxit ur å kolla igenom vad man vill spara å vad man kan sälja samma sak gäller barn "leksaker" så vem vet kanske kommer finnas en del av de på mitt bord när jag står med emma ni får komma förbi å kika vett ja :)



Mitt charmtroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0