Tisdag Morron

God morgon på er alla läsare...

Idag är det tisdag och idag känns det lite bättre med alla känslor och tankar...
Men dagen har ju bara börjat de kan ju ändras under dagens gång men jag ska försöka behålla den här känslan jag har nu....

Tisdag innebär dagis för Markus å idag är det hans farfar som lämnar..
Så han kommer bli såå glad när han ser sin farfar strax efter 08.. Sen är det Jag å Christopher som hämtar honom och Jason så klart.. Ska plocka å fixa lite medans Markus är på dagis...
Är lite sugen på att baka lite muffins åxå men vi får se hur det blir me den saken :)

Nu ska jag mysa vidare me mina hjärtan innan de är dags för Markus å bege sig till dagis..

Älskar mina nära å kära å mina Barn är det bästa å finaste jag har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0