Tårtorna....

Jag ska ge ju mig på å göra Christophers tårta/tårtor själv...

Så de blir å test baka nu i veckan för jag är osäker att jag kommer klara de :(
Men försöka ska jag absolut göra...

Får jag bjuda över folk på fika så dom får test smaka tårtan lite innan :)
Jag har en liten aning om vad jag vill ha i men har inte bestämmt vilken de blir än...
Så jag å putte får ta å bestämma oss idag innan vi ska åka å handla grejerna till test tårtan, vi har ju 2 olika å välja på å det är verkligen 2 helt olika tårtor så vi får se vilken vi väljer...

å så måste jag ju bestämma vad som ska bakas i fika väg..
Visade Lina ena grejen som ska bakas å hon tyckte den såg skit god ut så får hoppas på de, att den är god alltså..

Jag har sagt till mig själv att jag inte ska baka lika mycket som jag gjorde till markus kalas men jag gillar ju å baka å de finns ju sååå mycket gott så vi får se vad det blir å hur mycket men jag ska absolut försöka dra ner på de :)




En del av fikat på markus kalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0