Tagit mig i kragen...

Ja nu har jag tagit mig i kragen å fått lite gjort här hemma å mer ska de bli efter detta inlägg kan inte låta dessa känslor som har kommit nu förstöra min vardag och som jag skrev tidigare så är det jobbiga att jag inte kan sätta fingret på vad det beror på ens :( å de är jobbigt...

Men jag försöker tänka possitivt å se de bra i allt men inte lätt alla gånger...

När vi kom hem från dagis så började jag me maten direkt i hopp om å få i markus lite å ja han åt väldigt lite så får pröva me nå mellanmål om nån timme eller nåt...
Har tagit disken, diskat alla nappflaskor för hand, håller på å tvättar...

Å ska snart vattna alla orkideer å ta undan den rena tvätten, bädda våran säng (lite sent för de kanske men känner att jag vill ha fint å mysigt) Plocka iordning i Markus rum...
Ja det är nog det jag hinner innan putte kliver innanför dörren å då får vi se vad vi hittar på han är ju ledig imorrn så ikväll kan barnen få vara uppe lite längre...


Jag har sagt de förr å säger de igen jag älskar mina nära å kära ni är allt för mig å utan er skulle jag inte klara mig igenom såna här perioder som kommer för mig titt som tätt..
Ni är bäst glöm aldrig de <3


Det absolut finaste som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0