Tack...

Idag så kom Lina hit strax efter 8 vi började bära ner alla grejer å lasta in i bilen...
men allt fick så klart inte plats så jag å putte åkte iväg me första lasset medans lina vänta kvar me grejerna som vi inte fick me oss.. Och så släppte putte av mig me grejerna, emma va på plats å visade mig vart vi skulle stå för hon hade vart där tidigare på morgonen å valt plats åt oss...
Hon hjälper mig å ställa iordning lite medans hon väntar på sin mamma...
Emma å hennes mamma skulle nämligen åxå stå å kul hade vi...

Lina å putte kom me lass nummer 2 å uppackningen va i full gång..
Jag å Lina fick upp allt rätt fort så vi satt oss å väntade på att putte skulle komma me frukosten å de gjorde han efter en stund... baguett me skagenröra mumms å kaffe till lina å cola till mig...

Ibörjan gick de lite segt å jag fick skäll av lina för mitt negativa tänkande... Å efter en stund så kom de folk å de började handlas lite av oss... de flöt på å jag hade inte riktigt koll på vad vi hade sålt för jag å lina stod å sålde samtidigt å de gick undan å stundvis så va de massa folk vid oss vissa handlade å vissa tittade...

Vi hade skit kul många skratt fick vi :)

Vid 13:50 började vi packa ihop å jag ringde putte å sa att vi behövde dom tomma kartongerna som låg i bilen...
Han kom å lasta in de som inte vart sålt å allt gick så klart inte in så vart 2 vändor igen vilket är helt sjukt me tanke på att vi fick en hel del sålt... så lina åker hem me putte å första lasset å jag väntar me resten putte kommer å hämtar mig å resten av grejerna hem å bära upp allt för alla trappor...

Å väl hemma så va de dags å räkna kassan å hur stor vinsten va...

Alla fick göra en gissning innan å jag kan ju säga att jag förlorade stort å att lina va närmast :)

Vinsten va 1545 kr å då har jag räknat bort växeln jag hade me mig å pengarna jag betalade för platsen så jag kan inte vara annat än nöjd me dagen...

Vill tacka min underbara syster för hjälpen utan dig hade de aldrig gått å jag hoppas att de du fick som tack för hjälpen va tillräkligt annars e de bara å säga till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0