SVEK!!!!

Svek är något som gör väldigt ont...
Att bli sviken av någon man älskar är något som gör ännu ondare...

Man känner sig otroligt ledsen å trasig innombords, samtidigt som man känner sig lite arg..
Dom känslorna känner jag jusst nu...

Att klippa bort nån ur sitt egna liv är ju upp till en själv men att ta beslutet att klippa bort personer ur nåns annans liv är allt annat än rätt....
Ibland förstår jag inte hur vissa personer agerar i vissa situationer... Jag tycker att man ska tänka en extra gång innan man bestämmer sig för att löpa ut me sina känslor vad det än gäller, för de du en gång har sagt kan du inte få osagt och det du säger kan såra mer än du själv kan ana...

Och svek kan förstöra relationer för alltid även om det inte va den tanken man hade när sveket gjordes..

Man ska ta vara på sina nära å kära för en dag kan det vara försent..

Att såra å svika folk är såå himla onödigt så tänk er för en eller två gånger innan ni sårar eller sviker nån annan människa för en vacker dag kanske den människan är borta för alltid...


Jag älskar mina nära och kära och speciellt dom som älskar mig för den jag är <3

Å det är inte Patrik som har svikit eller sårat mig det skulle han aldrig göra...
Jag väljer å inte gå ut me några namn för jag respekterar denna person trots detta svek.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0