Svar

Hur bor du: Kungligt me min fina familj :)
Brukar du komma i tid: alltid för tidig
Hur lång är du: 1,70 cm
Kan du laga mat: Om jag kan ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Mammaledig för tillfället
Vad har du på dig just nu: svarta mysbyxer å ett ljus orange linne
Har du någon fobi: det har väl alla?
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag
Vilket är ditt senaste inköp: coca cola å lite godis :)
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma penningen
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: Oj de minns jag inte
Vem snackade du med senast: Patrik
Varm favoritdricka: Varm oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker typ aldrig
När gjorde du senast något riktigt dumt: det minns jag inte
Saknar du någon just nu: japp markus som är på dagis
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga
Någon jag stör mig på: inte värt att nämna
Intressen: Min familj, inredning å shopping
Senaste person du kramade: Markus
Senaste personen du kysste: Patrik
Senaste person du ringde: Patrik
Senaste person som ringde dig: Min farmor
Vad drack du senast: en liten cola
Vill du ha barn: Har 2 underbara söner om de kommer fler återstår att se :)
Längtar du till din nästa födelsedag: nej
Har du rakat dina ben någon gång: japp
Är du sugen på något nu: Farmors köttsoppa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: självklart
Attraheras du av män med skägg: Nja, helst rakat
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Ja det är klart
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja jag är super nöjd
Vilken låt lyssnade du senast på: Bruno Mars-Grenade
Har någon annan sovit i din säng inatt: Patrik så klart <3
Vad tycker du är äckligt: Falska människor
Har du pengar på mobilen: Oftast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0