Söndag Morron

Go morron mina trogna läsare :)

Idag är det söndag så sista dagen på denna vecka...
Vad som händer idag har jag inte en aning om beror självklart på hur barnen mår...
Markus sitter här bredvid mig i soffan å tittar på filmen han fick av Mikke å Zandra, medans christopher fortfarande sover å så här länge brukar han aldrig sova så vi får se hur han mår när han behagar å vakna :)

Jag försöker få Patrik å åka till odlarn me Jason så han får springa benen av sig, har inte fått nå direkt svar på om han skulle dit me honom så vi får väl se hur de blir me den saken..

Igår kväll så bäddade jag rent barnens sängar, spolade ur badrummet å badade barnen så de blir lite tvättande idag men man behöver ju inte sitta å passa på maskinen så vill man göra nåt så funkar ju de trots att man tvättar :) Å ikväll är de våran säng som ska bäddas rent så underbart å sova i en renbäddad säng precis efter en låång å härlig dusch...

Jag hoppas verkligen att kortet vi beställde igår blir klart i början av veckan för jag är såå nyfiken på hur de ser ut när de blir så pass stort :) Å ramen hänger ju på plats å bara väntar på sin andra hälft <3

Nä nu ska jag mysa vidare med markus här i soffan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0