Sömnlöst

Ja Christopher bjöd sin mamma på ännu en sömnlös natt :(
Men idag är det ju börje som lämnar till dagis så jag kan släppa stressen som annars brukar vara på morgonen.. För Christopher ligger fortfarande å sover vilket inte är såå konstigt me tanke på natten skulle va skönt om jag åxå kunde ligga å sova lite längre men bara å kliva upp å gilla läget..

Blir snart ett glas cola i hoppet om att vakna till liv... Min dåliga vana men när jag sovit så här dåligt så är de nästan ett måste annars får jag ont i huvudet å är trött å hängig hela dagen.. Å kaffe är inget för mig har prövat å fy å blä...

tänkte tvätta lite å bädda rent i våran säng men innan de så behövs lite energi men den kommer nog snart :)
Blir även å vädra lite idag men ska bara öppna upp lite för både jag å christopher är förkylda å så har jag ont i halsen..

Nä nu ska jag avrunda dags å göra Markus "busungen" klar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0