Skrämmande...

Nu måste ju jag å putte jobba en hel del me oss själva för att vi ska gå framåt i förhållandet...

Å jag vet precis vad det är jag måste jobba på när det gäller mig själv...
Tanken är skrämmande...
Att jobba med sig själv är inte lätt... Men ibland måste man brotta ner sig själv i vissa situationer å ta övertaget över den lilla Djävulen....

Det är nästan som de sitter en djävul på ena axeln å en ängel på den andra å dessa ska hitta en balans me varann men om ängeln får övertaget så är de ju absolut ingen fara :) men om djävulen börjar få övertaget så gäller de för ängeln att försöka brotta ner henne å ta kontrollen, svårt å förklara men vissa kanske förstår vad jag försöker få fram...

Jag har aldrig jobbat me mig själv tidigare utan har mer ryckt på axlarna å inte brytt mig så mycket...
Men det vill jag inte göra nu känner att jag har så mycket att kämpa för har en helt underbar pojkvän å dom finaste sönerna man kan ha...
Så det är en skrämmande tanke å känsla samtidigt som det är ett äventyr jag ska få uppleva.. Lära mig mer om mig själv...

Jag är stark jag kommer klara de här, jag ska klara de här....


Så nu framöver så kommer de nog bloggas om olika känslor å handlingar jag kommer att gör för att jobba me mig själv.. kanske inte så kul för er å följa mitt arbete me mig själv men känner att de kanske är en del i mitt nya jag att få skriva av mig om allt nytt som jag kommer att uppleva nu framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0