Skit dag...

Denna dag har inte börjat bra...

Christopher har knappt sovit inatt... Han har vart ledsen å grinig vet inte om det är tänderna eller om han bara hade en "dålig natt"..
Å när inte barnen sover nattetid så gör inte jag heller de :(
Så jag är sjukt trött kan jag lova.. Christopher ligger så klart å sover nu å jag måste väcka honom om en stund för vi ska ju lämna Markus på dagis..

Känns inge kul å behöva väcka honom å de känns mindre kul å behöva gå ut i detta väder men men de är bara å gilla läget :)

Jag å Lina ska ha en heldag idag så jag skulle ringa henne vid 9-9:30 så skulle hon komma över å jag hoppas verkligen att min dag blir bättre då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0