skallebank

Nu är vi hemma efter att ha hämtat Markus på dagis.. Å vet inte om min skallebank (huvudvärk) vart bättre eller värre av promenaden... de bara bultar i hela skallen...

Christopher ligger i sin säng å smuttar i sig lite mellanmål, Jag å markus sitter här i vardagsrummet å kollar på pippi på dom sju haven.. Å gud va han är inne i filmen å härmar dom riktigt gulligt å se <3

Lina ville låna Jason även idag så de fick hon självklart...
Kan vara skönt för jason å få lite "semester" åxå för här hemma är de ju full fart hela tiden me grabbarna som busar, härjar runt å leker så nu får Jason verkligen koppla av å bara vara.. Skönt för honom för han börjar ju faktiskt bli till åren... Lina å jason trivs verkligen me varann <3
Lite tomt här hemma utan jason men han kommer ju tillbaks efter sin lilla "semester"

Idag när Patrik kommit hem så ska vi åka å handla grejerna jag behöver till test tårtan som jag ska göra...
Så vi måste bara bestämma vilken tårta innan :)
Bilder kommer självklart komma upp på min tårta när den är klar hehehehehe hur nu den kommer se ut hahahahaha...

Blir nog å slänga ihop tårtbotten ikväll om orken finns....

Men kan inte bestämma mig för om jag vill ha vaniljbotten eller chokladbotten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0