Sjuka barn...

Natten har vart tuff känns som jag har vart uppe varannan timme eller nåt å när klockan ringde kändes de som jag sprungit in i en vägg eller nåt liknande...

Gjorde markus klar först å kände att han va ganska varm å römosig om kinderna men tänkte inte mer på de förrns jag tog upp christopher för å göra honom klar..
Även han va varm men han bjöd även på en över full diarre blöja så kan de vara magsjuka???

För christopher va jätte varm hela dagen igår å sov extremt mycket..
Så de blir inge dagis för Markus idag.. Men han kommer ut lite ändå för hans underbara farfar kommer hit vid 9 å tar markus till en lekpark en stund å tusen tack för det.....

Jag har startat en maskin tvätt för den vart ju full igår när jag bäddade rent barnens sängar...


Markus sitter å äter lite frukost nu en flaska välling å ägg vart de, brödet va ju slut så jag fick göra de bästa av de.. han gillar ägg min lilla kille...

Så jag kommer finnas hemma idag me mina sjuka barn...








Bilderna är från i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0