Pratet

Igår kväll så hade jag å patrik ett lååångt samtal med många tårar...

Vi båda berättade hur vi kände å vad vi ville..
Å vi båda va överens om att vi inte ville flytta ifrån varann, men vi båda hade haft dom tankarna pga att vi tjafsar väldigt ofta å ingen av oss vill att barnen ska växa upp så...

Så vi pratade om hur vi kunde göra för att förhoppningsvis få de bättre, för våra barn måste komma först för dom är vårat allt, men vi kom även fram till att jag å Patrik måste göra nåt utan barnen i bland tex fixa barnvakt å gå ut å äta eller gå på bio eller nåt.. Och att vi måste göra saker utan barn och varann ibland också...

Vi måste jobba me oss själva och varann en hel del för det är otroligt tufft å bryta ett mönster som har funnits ett tag, men vi har ju Världens finaste familj som är värd att kämpa för så jag hoppas verkligen att vi klarar detta å jag vill säga Tack till alla som tror på oss å hoppas att detta löser sig erat stöd är en knuff i rätt riktning för gårdagen va otroligt tuff och de vill jag verkligen inte uppleva igen...

Jag å Patrik har vart ett par i över 7 år vi har gått igenom sjukt mycket ihop å vi har fått 2 underbara söner ihop Jag ÄLSKAR min Patrik över allt annat, vissa dagar är tuffare än andra men det är bara att kämpa vidare å prata med varann och de va nåt jag åxå förklarade för patrik att vi måste prata med varann för annars kommer detta aldrig att funka för han har jätte svårt för att prata om sånt som kanske är lite jobbigt som tex känslor så det måste han jobba med å jag har en del saker som jag åxå måste jobba med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0