Pratat ut..

Idag såå ringde Erika å frågade om jag ville ta en fika me henne på stan å de ville jag så klart <3
Så lina gick hem och jag gick å träffade erika..

De va såå underbart å äntligen få träffa henne å prata.. Vi båda tyckte att vi skulle lägga de gamla bakom oss å att vi båda sagt å gjort en massa dumma grejer..

Jag har saknat henne en massa å hon har saknat mig å barnen en massa så vi båda tyckte de va helt underbart å ses idag å prata om de som har varit å vad som har hänt i våra liv den tiden vi har vart i från varann..

Äkta vänskap rostar aldrig å de stämmer på mig å min Erika, så som jag har saknat dig å tänkt på dig hjärtat...


En gammal bild på mig å erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0